Chiko pellets 2000

Home Forums Voeding en gezondheid Chiko pellets 2000

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar van kevin kevin 9 jaren, 5 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #485
    Avatar van Samantha
    Samantha
    Bijdrager

    Hallo Iedereen,

    Ik hoorde dat chiko pellets de laatste tijd veel meer gevoerd worden dan de overige merken. Alleen als ik het voer online wil bestellen kan ik niemand meer vinden die het levert. voorheen was dit de duizendpoot maar die zijn gestopt ivm een korte houdbaarheid.

    Heeft iemand enig idee waar ik de pellets nog kan krijgen?

    Groetjes,
    Samantha

    • Dit onderwerp is gewijzigd 9 jaren, 5 maanden geleden door Avatar van Samantha Samantha.
    #487
    Avatar van wilma
    wilma
    Bijdrager

    Hoi,

    Ik zit met hetzelfde probleem en kan het ook nergens meer vinden.
    Zelf zit ik te denken om over te stappen op JR Farm Chinchilla-Pellets verkrijgbaar bij http://www.zooplus.nl.

    #488
    Avatar van Nonsys Chins
    Nonsys Chins
    Moderator

    Klopt.. eerder bestelde ik het via iemand anders maar die kan ik niet vinden.
    Omdat er een hele tijd terug al getwijfeld werd of ze het nog zouden verkopen ben ik al overgestapt naar santiago brok. Deze verzenden het helaas niet.
    Dat doet Chinchillaland wel.

    Op mijn Facebookpagina Nonsy’s chins heb ik ook een topic waar mensen reageren welke pellets zij voeren. (Twee topics)

    #489
    Avatar van Melinda
    Melinda
    Bijdrager

    Ik had het zelfde probleem. Ik ga op advies van de DA overstappen naar science selective brokken. Ze zijn wel wat prijziger, maar ik neem aan dat de DA weet wat ze zegt.

    Ik baal er wel van, een van mijn chins ging het veel beter doen toen hij dit voer kreeg. hij werd minder mager en levendiger.

    #490
    Avatar van Samantha
    Samantha
    Bijdrager

    Bedankt voor jullie antwoorden!

    Ik was ook al aan het kijken naar Santiago pellets alleen is dit voor mij een enkele reis van 3uur. Dat vind ik een beetje enthousiast voor 5 chinnies haha.

    Ik heb nu drie jonge bokjes zitten die op chinchilla land pellets staan en 2 oudere dames die op Thijssen pellets staan. Alleen eten de dames de Thijssen niet zo goed, dus heb ik maar besloten om ze allemaal op chinchilla land pellets te zetten. De bokjes eten hier namelijk heel erg goed van.

    Mocht ik hier toch niet tevreden over zijn dan kan ik altijd nog overschakelen naar ander voer. Nu maar hopen dat de dames dit voer ook lekkerder vinden.

    #492
    Avatar van kevin
    kevin
    Bijdrager

    wij hebben het zelfde probleem,bij de duizendpootshop 25 kilo gekocht die nog maar tot volgende maand goed zijn,geldverlies dus

    welke pellets geven jullie nu en zijn jullie er tevreden over?

    groetjes

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.