chip

Tags: 

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar van Nikkie Nikkie 6 jaren, 9 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    mariska
    Bijdrager

Hallo iedereen,

Wij hebben een verwaarloosde chinchilla over genomen, hij zit nog onder het vilt en we laten hem zometeen even na kijken door de dierenarts alleen nu hebben we dus het volgende. hij heeft volgend de vorige eigenaar vast gezeten tussen de kachel hierdoor mist die voor zijn klauwtjes en achter ook zijn teentjes. hij kan hierdoor moeilijk in een hoge kooi met 4 verdiepingen die we nu hebben. hij is naar beneden gegleden bij het trapje omdat die geen grip heeft.

nu vroeg ik me af of iemand hier een idee voor heeft of dat er iets mogelijk is.?

wilma
    Bijdrager

Zelf zal ik de kooi zo aanpassen dat er tussen de verdiepingen plankjes met treetjes erop komen. Zo kan hij toch makkelijk naar boven en beneden toe. De treetjes op de plankjes zorgen ervoor dat hij niet weg kan glijden.

Nikkie
    Bijdrager

Ik zou hetzelfde doen als Wilma,inderdaad gewoon plankjes met treedjes dat ie niet meer uitglijd.
    Dan hoef je niet perse een nieuwe kooi te kopen en zo maak je het veel makkelijker voor je chin!
    Alvast veel geluk!
    N.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.