ChipChins

Home Forums Wie ben jij? ChipChins

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar van Nonsys Chins Nonsys Chins 10 jaren, 10 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    ChipChins
    Bijdrager

HoiHoi..,,

Ik ben Daniëlle Janssen, 19 jaar en woonachtig in Assen (Drenthe).
    Van jongs af aan heb ik altijd huisdieren gehad; cavia’s, konijnen, hamsters, tamme ratjes en ook hebben mijn ouders vaak een vijver, vogelvolieres en (zee)aquariums gehad.

Sinds vorig jaar ben ik begonnen met het houden van chinchilla’s en ben ik mij hier meer in gaan verdiepen. Momenteel verblijven er 8 chinchilla’s bij de ChipChins (waarvan één nestje van twee); Cana, Cielo, Nora, Taro, Sammy, Lucky, Mo en Misty.
    Momenteel fok ik met een beige violet x blue diamond en de bedoeling is dat er eind dit jaar, als twee andere chins van mij oud genoeg zijn, er een tweede fokkoppel bij komt.
    Behalve dat ik begonnen ben met het fokken, zijn het ook mijn huisdieren en dat staat voorop. Ze krijgen volop aandacht en mogen regelmatig lekker rondlopen.

Ik houd ook regelmatig een blog bij over mijn chins, zie http://www.chipchinchilla.blogspot.nl

Ik hoop mij hiermee voldoende te hebben voorgesteld :)

Groetjes,
    Daniëlle

joyce
    Sleutelbeheerder

Hoi Danielle,

Welkom op het forum:)

Groetjes Joyce

Nonsys Chins
    Moderator

Welkom Danielle. En leuk om een collega fokker in de buurt te hebben. ;)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.