JW Chinchilla's

Home Forums Wie ben jij? JW Chinchilla's

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door Avatar van joyce joyce 9 jaren, 11 maanden geleden.

1 berichten aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #384
    Avatar van joyce
    joyce
    Sleutelbeheerder

    Hallo iedereen,

    Ik zag dat ik mijzelf nog helemaal niet heb voorgesteld, bij deze zal ik even wat over mijzelf vertellen en over mijn chinchilla’s!

    Mijn naam is Joyce en heb al ruim 10 jaar chinchilla’s. Vanaf 2005 zijn wij begonnen met het fokken en hebben meerdere fok koppeltjes gehad. Je kon ons later ook regelmatig vinden op chinchilla shows in BelgiĆ«, Duitsland en Nederland en we namen regelmatig leuke prijzen mee naar huis.

    Inmiddels hebben we het fokken op een heel laag pitje gezet en ben ik enorm gaan minderen met de diertjes. Momenteel heb ik nog maar 1 koppeltje om zo nu en dan een nestje mee te hebben en 2 andere koppeltjes waar niet mee gefokt wordt. Dit zijn onze allereerste chinchilla’s en zijn inmiddels al 11 jaar!

    Naast de chins hebben we nog 4 mechelse herders, een franse hangoor, een klein merkloos konijntje van 9 en een paard :)

    Verder ben ik de website eigenaar / bouwer en probeer ik er een zo leuk mogelijke website van te maken. Als er suggesties zijn mag je natuurlijk altijd even een berichtje geven.

    Groetjes Joyce (JW Chinchilla’s)

1 berichten aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.