Home › Forums › Kleurmutaties en genetica › Kleurtjes van de kleintjes
Dit onderwerp bevat 9 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door joyce 10 jaren, 11 maanden geleden.
-
AuteurBerichten
-
8 april 2014 om 11:24 #200
Hoi allemaal,
Ik heb een vraag over de kleur van onder andere het kleintje wat ik in mijn profiel foto heb staan. Het is mij nog even niet duidelijk hoe ik foto’s kan plaatsen…
Op mijn profielfoto staan vader en dochter. Zoals je ziet is dochter een stuk lichter dan dat haar vader is, is zij nu ook een ‘gewone violet’, afro violet of blue diamond? Deze mutaties komen allemaal in haar stamboom voor.
Dan een tweede vraag, vader en opa zijn beide bdd, overgrootopa is blue diamond, mag ik haar (en broertje en zusje) dan ook bdd noemen?
Groetjes!
8 april 2014 om 16:50 #204Hoi Inge,
zelf zit ik met hetzelfde probleem. Bij één van mijn jongen weet ik ook niet zeker of het een violet of bd is… Jouw foto kan ik ook niet goed zien, dus daar kan ik je niet mee helpen
Pas als minstens één van de ouders een bd is, kan je er zeker van zijn dat het een bdd is. Omdat de vader een bdd is, kan je zeggen dat de jongen MOGELIJK bdd zijn. Je komt er pas achter of het daadwerkelijk een bdd is, als één van de nakomelingen een blue diamond is
Groetjes
Ps. Ik weet niet welke kleur de moeder heeft? Maar als alleen de vader bdd is, dan kan het jong geen blue diamond zijn…
8 april 2014 om 19:25 #208Foto is zeer klein en volgens mij ook niet de originele kleur.
Welke kleuren hebben de ouders en heb je een foto in daglicht?8 april 2014 om 19:41 #214Hoi!
Bedankt voor de reactie! Moeder is witzilver violet dus dan kan dat inderdaad niet.Is er ergens een uitleg over het uploaden van foto’s of is dat eenvoudig uit te leggen? dan kan ik een goede foto posten
Vader is violet en moeder wit zilver violet, zal het hele gezin uploaden als het me lukt
9 april 2014 om 09:43 #216Ik weet niet of er een snelle manier tot uploaden is. Of dat je de foto eerst via een ander programma moet uploaden. dat zou Joyce even moeten melden
13 april 2014 om 20:15 #226Foto uploaden is best makkelijk hoor
Je zet hem ergens neer op het internet, dit kan zijn op je eigen website of op een website waar je gratis foto’s kunt uploaden (vb. http://www.mijnalbum.nl/). En dan klik je in je bericht op het knopje “IMG” en daar plak je de hele link in van je foto. Dan komt je foto in je bericht te staan
-
Deze reactie is gewijzigd 11 jaren geleden door
joyce.
17 april 2014 om 12:19 #252Op deze foto een pas geboren blue diamond samen met een pas geboren violet. De voorste is de blue diamond. Misschien dat het zo wat makkelijker voor je is om de kleur te bepalen.
-
Anouschka.
18 april 2014 om 10:29 #258Hoi allemaal,
Vanaf mijn telefoon kan ik niet op het forum posten/inloggen, en mijn computer staat niet zo vaak aan dus vandaar dat ik zo laat weer reageer!Ik ga maar eens wat uploaden, bedankt Joyce! die mijnalbum link werkt inderdaad makkelijk
anouschka ik kan de foto niet zien helaas
maar denk inmiddels toch dat het geen blue diamond kan zijn.
Bij deze wat foto’s: eerst het grijsje (Witnie)
dan het grootste witje (Witwel aka wellis)
dan hebben we nog een mini kopie van het witje, Hummertjen hier samen met zijn grijze zusje
Hier ook paps en mams
-
Inge.
18 april 2014 om 10:31 #260hmm ik zie dat maar 1 foto t doet, weet niet of dat aan mijn computer ligt,.. andere foto’s komen van dezelfde camera en dezelfde site,..
-
Inge.
28 april 2014 om 22:26 #338Jammer dat de foto’s het niet doen….
Zou je het nog eens overnieuw willen proberen? En welk kleintje weet je de kleur niet van? -
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.