oude man koppelen

Home Forums Overige vragen oude man koppelen

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar van Nonsys Chins Nonsys Chins 10 jaren, 4 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Inge
    Bijdrager

Ik heb twee jaar geleden een oud chinchilla mannetje overgenomen van iemand via marktplaats. Zielig dat hij alleen zat dus een vrouwtje voor hem aangeschaft maar ze waren niet te koppelen. Nu heb ik kleine chins waar onder 1 mannetje, ik zou graag een mannengroep starten en het kleine manneke bij opa-chin zetten. Nu is mijn kooi gescheiden in een boven en onderdeel waar nog wel wat zaagseltjes enz in het benedenhok terecht kunnen komen. Is het een probleem voor het koppelen als de mannen een vrouwtje in het hok boven hen kunnen ruiken o.i.d.? En heeft de leeftijd van mijn oude chin (15 jaar) invloed op het kunnen slagen van de koppeling?

Nonsys Chins
    Moderator

Zeker kunnen bokken moeilijk doen als de geur van open vrouwen er zijn

Zo’n oude bok die al lang alleen zit. Zou je je af moeten vragen of dr stress en zo’n jong druk bokje wel een verrijking voor hem zijn. Het zou zo zn dood kunnen worden.

Weet niet hoe lang hij alleen zit. Maar als dat al jaren is en hij is heel moeilijk zou ik het niet meer doen.
    Maar vind het lastig om te zeggen, omdat ik zn karakter niet ken.

Als de koppeling met een vrouw al lastig was en t lag niet aan de vrouw zou ik t ook niet doen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.