Welkom terug iedereen!

Home Forums De kantine Welkom terug iedereen!

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar van joyce joyce 8 jaren, 11 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    joyce
    Sleutelbeheerder

Hallo beste forumleden,

Leuk dat jullie je allemaal weer opnieuw hebben geregistreerd en dat je weer terug bent gekomen. Ik hoop dat je een beetje wegwijs kunt worden uit het nieuwe systeem. Mocht je vragen hebben of ergens niet helemaal uit komt mag je mij altijd een berichtje sturen ;)

Groetjes Joyce

Melinda
    Bijdrager

Leuk dit nieuwe concept! Opzich heel duidelijk :) Ik heb wel een vraag.
    De berichten die je op de homescreen ziet. Zegmaar waar je komt als je de website intypt. Zijn dat forum posts of status updates vanaf het profiel? (welke een beetje lijkt op fb ;) )

Super leuk idee dit!

joyce
    Sleutelbeheerder

Hoi Melinda,

Bedankt :)

De berichten die je ziet op chin community zijn een verzameling van de berichten via je de community en het forum. Wil je echt berichten op het forum plaatsen en reageren op forumberichten dan kun je het beste deze beantwoorden via het forum zelf, dan komen ze namelijk in het topic te staan. Doe je dit via je activiteiten pagina (hier kun je namelijk ook reageren) komt dit alleen op je activiteiten pagina te staan en niet op het forum. Hoop dat je me een beetje kunt volgen :P het is voor me zelf ook best nog een beetje nieuw en uitpuzzelen namelijk :D

Groetjes Joyce

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.